Week 21 & 22: De Finish!

9 juli 2015 - Philipsburg, Sint-maarten, Bahama's

"Don't spill the water!" - Scott Marion

Deze week deed ik alles voor de laatste keer! Tijd om af te ronden. Mijn beoordeling voor de stage is al bekend. Een dikke voldoende! Ik heb deze week een klein stukje geschreven voor mijn afscheid in de nieuwsbrief. Nu,Vakantie!!

Maandag heb ik voor de een na laatste keer de presentatie bij Sea Palace gedaan. Het hotel lijkt steeds leger te worden. Het was bijna een soort één op één gesprek. Veder heb ik nog alles klaar gemaakt voor de volgende Stagiair. Ik denk dat zij heel blij gaat zijn met wat er allemaal nog ligt voor haar.

imageDonderdag hebben we bij een lokaal restaurantje, Mark's place, gegeten. Hier kregen we onbeperkt spare ribs die zo mals waren dat ze letterlijk van het bot vielen. Ze waren echt super lekker! Achteraf zijn Lauren, Laurens en ik naar de nieuwe Dirty Sanchez bar gegaan die open is gegaan in Simpson Bay! Marcel (de eigenaar) heeft het samen met wat vrienden helemaal zelf gebouwd. Het is echt prachtig geworden.

imageVrijdag heb ik met een leuke groep gebarbecued bij het huis van Erik en Chantal. Het uitzicht die ze daar hebben is echt super mooi. Ik snap waarom ze daar wonen.

imageIn het weekend ben ik bij Karakter geweest en heb ontdekt dat als je daar een drankje besteld, de strandstoelen gratis zijn! 2 dagen lang volop gebruik van gemaakt natuurlijk!

imageZaterdagnacht ben ik nog een keer naar de Dirty Sanchez bar geweest. Dit keer tot 4 uur in de ochtend. Ik heb zelf mijn naam op een raampje in de bar mogen schrijven waar niemand anders dat mag! Kodak momentje!

imageDe maandag daarop heb ik mijn allerlaatste presentatie gedaan bij het Sea Palace. Letterlijk mijn allerlaatste werkdag. Ik heb nog even afscheid genomen van Kamini, Nancy en nog een aantal mensen van het kantoor en de winkels. Ik hoorde achteraf dat het nu stil is op het kantoor. Tja, ik had dan ook best vaak muziek op gezet. Het zal even wennen worden zonder muziek. Ik heb ze nog wel laten zien waar ze Q-music en Skyradio vinden kunnen.

imageDinsdag heb ik een rondleiding gekregen langs de toeristische plekjes waar ik nog niet geweest ben. Het uitzicht bij Ans de Marcel, het hoogste punt van het bij Loterie Farm en Fort Louis. De tour hebben we vervolgens afgesloten met de frozen coffee cream bij Gusto.

Woensdag heb nog een keer afgesproken met Amanda en Stephan bij Karakter. Ieder van ons zal nu zijn eigen weg nemen.Later heb ik veel spullen alvast weer in de koffer gedaan. Het wordt nu toch echt tijd om me klaar te maken voor het vertrek naar Nederland!

image

Bedankt voor het lezen en tot de volgende week!

1. Aranka:
    9 juli 2015
    Geniet nog even van de laatste dagen en een fijne/veilige vlucht terug naar Nederland!!
  2. Mam:
    9 juli 2015
    Zal je verhalen missen maar toch wel blij dat je weer naar huis komt.
  3. Opa en oma:
    9 juli 2015
    wij zijn blij dat je weer thuis komt en zullen de verhalen missen groeten!!!!!!
  4. Paula:
    Heel wat ervaring rijker!! Xx
  5. Pap:
    10 juli 2015
    Mooi doan, fijne vlucht terug.
    We gaan nog een keer op vakantie naar sxm.
    Groetjes
  6. Familie:
    10 juli 2015
    prettige/fijne vlucht naar Nederland.
    pap & mam zijn (denk ik wel) op Schiphol om jouw reis te vervolgen naar grunnen.
  7. Jan steenbergen:
    12 juli 2015
    Dus man het zit erop gaat wel snel zal wel even wennen zijn maar alles ligt nog voor je kennissen van Ina zitten al een paar jaar op bonaire..was hier laatst.. wil niet meer terug..
    krijg jij ook denk ik ... ik heb het wel na die paar keer zeilen daar... Kerel Groet en see you