Week 18: Eindfeest!

16 juni 2015 - Philipsburg, Sint-maarten, Bahama's

"Don't wait for everything to be perfect. Start from where you are. Start from ideal, then allow providence to do the rest" - Amanda Steadman

Deze week heb ik vooral naar het einde van mijn stage toegewerkt. Ik heb namelijk erg veel project werk gedaan. Hier kreeg ik gelukkig all tijd voor! Ik moest maandag, dinsdag en woensdag nog wel bijkomen van mijn griepje. (dat is gelukkig nu helemaal weer weg!)

Ik begon maandag alsnog met de presentaties bij Sea Palace en Divi Little Bay. Het was bij Sea palace zo rustig dat er meer presentaties waren dan publiek. We hebben voor wel 7 mensen gestaan. Dat was de moeite niet heel erg waard,daarom hebben we alles heel kort gehouden.

Vlak daarna bij Divi Little Bay werd de vrouw die alles organiseert opeens heel streng en hanteerde haar regel over dat er per bedrijf maar 1 persoon mag rondlopen wat strenger dan anders. Ik mocht dus buiten wachten terwijl Stephan de gesprekjes voerde met de toeristen. Ik ben die maandag ook vrij vroeg naar huis gegaan. Ik moest nog wel bijkomen van die griep.

imageDinsdag woensdag en donderdag waren namelijk dagen waarin ik gewerkt heb en vervolgens thuis een film keek of iets dergelijks en vervolgens in slaap viel. Wel heb ik voor mijn project nog wat leuks gedaan! Ik heb om tests uit te kunnen voeren gevraagd of ik bij de Dirty Sanchez bar mijn laptop mocht neerzetten en mensen mocht vragen om te testen. Yes! Ik heb dus lekker bij een barretje kunnen hangen en het werk mogen noemen!

Vrijdag was er het grote eindfeest van de studenten bij Cay Hill en iedereen was welkom! Na (fashionably) te laat te komen was het al super druk! Er was bier en Rum Punch voor iedereen. De muziek die gespeeld werd was erg goed. Het was een super gezellige avond die eindigde bij de Soggy Dollar bar. Dit feest was wat mij betreft zeker geslaagd!

imageZaterdag heb ik Fort Amsterdam bezocht. Ik heb de hele weg vanaf Point blanche naar het fort gelopen. Ik vond dat best leuk om te doen. Halverwege kon ik dan rustig nog een verfrissend drankje meenemen. Het uitzicht was erg mooi, er was alleen niet veel fort meer over. Bekijk ook de foto's maar eens.

imageZondag was het weer stand-dag! na een week overgeslagen te hebben moest er natuurlijk 2 keer zoveel van genoten worden! Ik zag achteraf een pad en besloot om maar eens op avontuur te gaan. Ik heb ergens rond Maho en Mullet Bay wat verborgen en verlaten paden afgestruind. Zo ontdek je nog eens wat!

Ongelofelijk, nog 3 verhaaltjes die ik hier zal schrijven en vervolgens de laatste alweer in Nederland!

Nou dat was het alweer voor deze week, bedankt voor het lezen weer iedereen!

PS: Ik lees elke week natuurlijk al jullie reacties op de verhaaltjes en foto's, erg leuk! Ik ben wel erg benieuwd wie zich identificeert met "familie". Dat kunnen nogal wat mensen zijn namelijk haha.

1. Familie:
    16 juni 2015
    Ramon "voor jouw een vraag voor ons een weet" zegt men toch wel.
    zal het nij terugkomst aan je melden.

prettige week gewenst.
  2. Mam:
    16 juni 2015
    Niet alleen Ramon is nieuwschierig maar wij ook. Wens je nog veel plezier de laatste weken. Verhaal was weer mooi geschreven
  3. Margaret:
    16 juni 2015
    ik geniet altijd van je verhalen, je schrijft beeldend en leuk.
    Mocht het met je studie niet worden wat je zoekt, kan je altijd nog collumnist worden!
    Groet van ons
  4. Dirty Sanchez #1:
    16 juni 2015
    Ben het eens met Margaret, leest echt leuk weg altijd :P
  5. Marius Bremmer:
    17 juni 2015
    Succes daar met je laattse loodjes. Mooi dat je Fort Amsterdam hebt beklommen, ga ook een keertje naar het Sint Maarten Museum, vlak bij waar we die ijskoffie dronken, om te zien wat ze er allemaal opgegraven hebben daar.
    En lieve groeten voor Ariana Rivers!
  6. Pap:
    Hallo Ramon,
    Wat een mooie week weer, jammer van dat griepje. Er is daar vast nog veel te zien. Je gaat vast nog wel meer de paden op en de lanen in en dat te voet(hiken kan ook). Maar geniet vooral nog ff van de zon, hier regent het al weer.

Groet'n oet Daam.
  7. Opa en oma:
    17 juni 2015
    wij blijven genieten van jouw verhalen, knap hoor groeten!!!!
  8. Oom W tante A:
    19 juni 2015
    Moi Ramon, waar heb je dat, aan de bar hangen en dan je werk doen. Bedankt voor je beker met 65 erop. Stuur hier ook een beetje warmte heen voor mijn feestje morgen. (Zaterdag).

Geniet er nog even van en tot over een paar week. oom W en tante A.
  9. Opa en oma:
    19 juni 2015
    bedankt Ramon tot gauw!!!!!!!!!!!!!!!