Week 17: Marius op bezoek!

9 juni 2015 - Philipsburg, Sint-maarten, Bahama's

"Could the next intern be a tall, blonde girl?" - Asaf

Het was weer een drukke week! Het begon weer met de welbekende busrit vanaf het RIU hotel. Dit keer had ik een bus vol Franse en Argentijnse mensen. Gelukkig spraken ze Engels! Ik had veel lol met de groep en heb nog wat dingen in Phillipsburg aangewezen waar ze om vroegen. Daarnaast.... een prachtige diamanten ring verkocht! *Kaching!

Dinsdag kwam Marius Bremmer van Bureau Buitenlandse Stages op bezoek. Hij heeft bij mijn favoriete Italiaans stekje, Gusto, de Frozen Cream Coffee ontdekt en net als vele voor hem genoten van deze ijskoude cafeïne dragende delicatesse. De hemelse smaak van de Frozen Cream Coffee maakt elke dag beter en zorgt voor meer concentratie tijdens elke activiteit. Dit hemelse drankje blijft elke koffiegebruiker zijn hele leven bij. (Zit ik nu reclame te maken?)

Het gesprek ging verder goed. Marius vond de beoordeling die ik kreeg van onze nieuwe manager erg goed! En na een leuk gesprek vol met interessante feitjes over Sint Maarten moest hij snel weer naar een volgende afspraak.

imageDinsdagavond was er een etentje georganiseerd omdat Marius en zijn collega Heinrich op bezoek waren. Hierbij waren 18 medestudenten aanwezig erg gezellig en lekker eten! Leuk om te zien wie er allemaal nog zijn. Achteraf zijn wie er wouden naar La Bamba geweest, waar ik na wat biertjes wel 2 of 3 stapjes salsa geleerd heb (en zo onderhand alweer vergeten ben).

Het begint ook steeds meer door te dringen dat ik nog maar een maandje heb op het eiland! Hierdoor kreeg ik het idee dat ik nu wat harder aan mijn project en verslagen moet werken (wat eigenlijk niet echt hoeft). Vrijdag realiseerde ik dat ik na het weekend nog precies 20 werkdagen had en nog wat vrije dagen. Ik wou vrijdag ook weer eens op stap bij het (voor studenten) welbekende Soggy Dollar Bar, helaas begon ik me halverwege de dag wat vreemd te voelen.

Gevolg: imageEen weekend thuis met een soort griepje wat blijkbaar rond gaat. Niet op stap geweest. Wel geskyped met familie en vrienden! Ook hartstikke leuk natuurlijk. Volgend weekend maar extra veel zon vangen op het strand!

Dat was het weer voor deze week.

Arrivederci!

1. Oom W tante A:
    9 juni 2015
    Moi Ramon, afkicken als je terug bent, al die lekkere drankjes.
    Het lijkt heel lang als je er tegen aankijkt, maar het is zo voorbij. Je neefje zal wel goed gegroeid zijn.
    Groetjes uit Tjuchem en geniet er nog even van.
    oom W en tante A.
  2. Familie:
    10 juni 2015
    dus Ramon het aftellen kan beginnen.
    plak er nog maar een maandje vakantie aanvast.
    (jouw Pa&Ma in de extra tijd dan uitnodigen )
    haha.

groeten en geniet nog van de dagen die je daar nog mag zijn
  3. Pap:
    10 juni 2015
    Moi Ramon,

Ik hoop dat je griepje weer over is, je gaat vast nog een paar leuke weken tegemoet.

Veel plezier nog ff