Week 15: Een nieuwe manager!

26 mei 2015 - Philipsburg, Sint-maarten, Bahama's

"You're something different." -  Ariana Rivers

Deze week ben ik bezig geweest met het maken van een filmpje. Ook hebben we een nieuwe marketing manager welkom geheten die het eventueel van Amanda over gaat nemen. Gelukkig heb ik daar geen last van tijdens mijn stage!

Maandag was het tijd voor het gezellig kletsen met toeristen. Ik heb dus weer gepresenteerd en mensen overtuigd om langs te komen. Zoals elke week heb ik dit weer gedaan bij Sea Palace en het Divi Resort. Beide locaties waren wel erg leeg deze week. Gek genoeg had ik maandag dinsdag en woensdag vanaf het moment dat ik wakker werd weinig energie. Gelukkig is dit wel weer bijgetrokken maar het was toch even vreemd.

Dinsdag hebben Stephan en ik de toekomstige marketing manager, Ariana, welkom geheten. Gezien Amanda niet aanwezig was hebben wij haar laten zien waar de winkels zijn en wie de managers zijn in elke winkel.

De dagen erna heb ik gewerkt aan de nieuwsbrief voor alle collega's. De printer werkte niet heel goed mee waardoor ik dit uiteindelijk (in frustratie) heb uitgesteld naar volgende week.Het wel erg fijn om te ontdekken dat Ariana een grafische designer is. Hierdoor kan zij heel waardevol zijn voor mijn project, alleen maar beter!

IMG_0870Vrijdag hebben we als marketing team een limousine uitgeprobeert! Dit zou namelijk een goede service zijn voor VIP gasten, en uittesten hoort daar natuurlijk bij. Het was erg grappig om de hoofden te zien omdraaien op straat. Uiteindelijk zijn we na van de limo genoten te hebben uitgestapt bij de winkel. Het was net of de mensen een hollywood ster verwachtten. Ach,een Nederlandse stageloper... close enough!

Vrijdag avond ben ik met nog een stageloper een drankje gaan doen bij een barretje aan de boardwalk. Een gast daar gaf ons een gratis shot. "Enjoy life my friends, you're on Sint Maarten and you have a beautiful girlfriend with you!"  Nou, oke was dan wel niet m'n vriendin maar wie zegt er nou nee tegen gratis drinken? Die gast heeft uiteindelijk alles betaald, op het eerste biertje na! Dat was flink goedkoop drinken die avond.

Zondag heb ik na geskyped te hebben met het thuisfront maar eens een weg gezocht naar Bay Rouge. Dit is een erg mooi strand aan de Franse kant van het eiland. De manier om er te komen was wel erg omslachtig. Schijnbaar gaat langs Bay Rouge geen bus. Dus om daar goedkoop te komen moest ik met de bus naar Marigot en vervolgens met een taxi nog 2 minuten naar Bay Rouge rijden. Die wel erg veel geld vragen voor dat kleine stukje. Bay Rouge is echt een van de mooiste stranden tot nu toe, bekijk ook zeker eventjes de laatste foto's!

Nou, dat was het alweer voor week 15!

Tot volgende week!

1. Pap:
    26 mei 2015
    Hoi Ramon,

Drukke week ja, met als hoogtepunt een testrit in een Limo. Haha staat je goed.

Ik mis wel de link naar dat filmpje, ach misschien de volgende keer.

Groetjes.
  2. Paula:
    27 mei 2015
    Week 15 alweer achter de rug! De tijd vliegt!
    Maar gezellig weekje zo te lezen!
  3. Familie:
    27 mei 2015
    aan de foto's te zien heb je genoten in de limo.

lezen jouw verhaal iedere week met plezier

veel plezier en werk ze voor de komende week.
  4. Opa en oma:
    28 mei 2015
    misschien ontdekken zij jouw nog wel
    als een Hollywood ster!!!!!!!
  5. E.M.Houttuin:
    29 mei 2015
    Leuke week heb je weer achter de rug. De tijd gaat razendsnel maar jij haalt er alles uit wat erin zit. Fijne tijd nog!